Happy Ending
I finally have the original H-pattern rear apron on the 58. Thanks to Dennis and Emi I got hold of an original one. It was heavily rusted and already welded and cut, but in somewhat not-so-bad shape. Nevertheless, since I already had a new repo sheet, I thought it would be easier and faster to swap in the old H-pattern part into the new one instead of reparing the old one. Similar to how I did it at the front. Boy, how was I mistaken (once again… :-) )
Let’s see some pictures
------------
Happy End
Ich habe endlich ein originales Heckabschlussblech mit H-Prägung am 58er. Dank Dennis und Emi bin ich an ein Originalteil gekommen. Es war ordentlich verrostet und auch schon mal geschweißt und eingeschnitten, aber eigentlich in einem gar nicht so schlechten Zustand. Da ich aber auch schon ein neues Repro-Teil hier liegen hatte, dachte ich, es wäre einfacher und schneller mal eben das H-Teil in das neue Heckblech einzuschweißen. So ähnlich wie ich es bereits vorne gemacht hatte. Man, was lag ich da falsch (mal wieder … :-) )
Hier ein paar Bilder
World's biggest Touran?
-
Well no, it's a stock Touran transporting a 1988 near new Agostini Auto
Junior Kiddy, working Manual gearbox, one rear cable break drum, Go-Cart
Chassis,...
1 comment:
wow, it looks that you really enjoy doing this project, it looks better .
-----------------------------
Fender Flares | Best tops | Auto Parts and Updates
Post a Comment